Kniha zakázek

Od roku 2008 vyvíjíme vlastní informační systém na správu zakázek - Kniha zakázek.

Systém je založen na technologiích PHP/MySQL, což zaručuje rozsáhlé možnosti nasazení i různého rozšíření do budoucna. Provoz systému je možný pod operačními systémy Linux/Windows, popř. přímo na Webu, tzn. v lokální firemní síti nebo v síti Internet. Počet uživatelů není omezen, do Knihy zakázek lze přistupovat z jakéhokoliv zařízení s internetovým prohlížečem a s přístupem do místní sítě nebo internetu.

Program lze přizpůsobit pro potřeby jakékoliv geodetické firmy nebo firmy s podobným portfóliem služeb. Lze provést i individuální úpravy / rozšíření systému, podle potřeb zájemců.

Obr. 1 - Nová zakázka Obr. 2 - Úvodní stránka Obr. 3 - Informace o zákazníkovi Obr. 4 - Tisk výstup Obr. 5 - Nastavení tisku

Základní funkce programu:

  • založení zakázky:
    -
    eviduje se zákazník (jméno, adresa, poznámka)
    - volba typu zakázky
    - katastrální území z ČSÚ
    - číslo parcely
    - předmět zakázky (lze předdefinovat katalog předmětů, pro lepší orientaci při vyhledávání, možnost uživatelsky upravovat)
    - datum založení
    - číslo faktury
    - libovolný popis
    - kancelář – provoz Knihy zakázek ve více kancelářích
  • přidělení čísla jednacího
    - volba ze 3 řad čísel jednacích (číslo ověření ÚOZI) - podle oprávnění a), b), c)
    - předmět čísla jednacího
    - datum přidělení
    - libovolný popis

Dále se eviduje kdo zakázku / číslo jednací přidělil / změnil, každý zaměstnanec má své přihlašovací údaje.

  • vyhledávání:
    - vyhledávat lze podle všech zadaných hodnot, v různých kombinacích, i podle zaměstnance
  • tisk:
    - slouží jako záloha v papírové podobě, možnost tisku Knihy zakázek a Knihy čísel jednacích (digitální záloha probíhá přes
    phpMyAdmin, zálohuje se databáze SQL)

Na úvodní stránce programu je přehled aktuálně rozdělaných zakázek, řazených podle datumu přijetí, upozorňuje na rozdělané nebo dlouho probíhající zakázky.


Plánované rozšíření do budoucna:

  • přidání funkce tisku:
    -
    tisk obalu zakázky / objednávky a jiných formulářů s předvyplněnými údaji z Knihy zakázek
  • sklad PDF:
    -
    funkce archivu, ukládání vyhotovené zakázky ve formátu PDF, pro rychlejší vyhledání odevzdaných dat
  • plánovací kalendář:
    -
    sledování využití techniky, časové náročnosti zakázky, vytížení zaměstnanců
    - pro rychlejší orientaci v termínech měření, zpracování
    - evidence stavu zakázky, např. zadání, měření, zpracování, kontrola KN, odevzdání

V případě zájmu o tento projekt, nás kontaktujte, předvedeme start verzi, popř. zprostředkujeme kontakt na hlavního programátora pro možnosti individuální úpravy systému.





Akce

  • 19.listopad 2020
    Revize katastru nemovitostí
    Probíhají revize katastru nemovitostí, katastrální úřad po Vás může po... celý článek
  • 01.červenec 2015
    Sleva až 30 % na geometrický plán pro vyznačení budovy do KN
    Tuto slevu Vám poskytneme pokud si současně s objednávkou na geometric... celý článek
  • 11.duben 2011
    Novinka v geodézii - upřesnění hranice pozemku
    Od roku 2009 umožňuje naše legislativa upřesnit geometrické a polohové... celý článek

Kontaktní formulář